-
Yeni aldığım ürün arızalı/kusurlu çıktı, ne yapmalıyım?
Ürününüzle ilgili yaşadığınız arıza/kusur sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 30 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz.
Ürününüz anyomoda.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere Yetkili Servis’e gönderilir. Yetkili Servis tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, Yetkili Servis’in vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürünün arızalı/kusurlu bulunması durumunda “Arızalı/Kusurlu Ürün Başvurusu”nda tercih ettiğiniz işlem uygulanacaktır.
Ancak ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse; tercih ettiğiniz işlem uygulanmayacaktır. -
Arızalı gönderdiğiz ürün Banyomoda.com.tr’ye ulaştıktan sonra süreç nasıl devam ediyor?
Ürününüz Banyomoda.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere Yetkili Servis’e gönderilir. Yetkili Servis tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, Yetkili Servis’in vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürünün arızalı/kusurlu bulunması durumunda “Arızalı/Kusurlu Ürün Başvurusu”nda tercih ettiğiniz işlem uygulanacaktır.
Yetkili Servis tarafından yapılan inceleme raporuna ve başvurunuzdaki talebinize göre 3 farklı şekilde sonuçlandırılır.
Ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse, ‘Arızalı/Kusurlu Ürün Başvurusu’ndaki tercih ettiğiniz işlem uygulanmayacaktır.
Yetkli Servis tarafından, ürününüzde üretici kaynaklı arıza/kusur tespit edilirse, ‘Arızalı/Kusurlu Ürün Başvurusu’nda tercih ettiğiniz işlem uygulanacaktır.
Ayrıca ‘Arızalı/Kusurlu Ürün Başvurusu’nda tercih ettiğiniz işlemlere ilişkin özel durumlar aşağıda belirtilmiştir.
‘Onarım’ tercih ettiğiniz halde “ürün onarılamıyor” ise; ürünün aynı ürünün yenisiyle değişimi için Yetkili Servis tarafından “Teknik Rapor” düzenlenir. Eğer ilgili ürün için yenisi temin edilemiyorsa (üretimden kaldırılması, tedarikçi firma tarafından ithalat yapılamaması gibi durumlarda) “para iadesi” süreci başlatılır.
‘Aynı ürünün yenisiyle değişimini’ tercih ettiğiniz halde “yeni ürün temin edilemiyorsa” (üretimden kaldırılması, tedarikçi firma tarafından ithalat yapılamaması gibi durumlarda) “para iadesi” süreci başlatılır.
Yetkili Servis tarafından ürününüzde arıza/kusur tespit edilmez ise; ürün tarafınıza kargo ile gönderilecektir. -
Kurulumu Yetkili Servis tarafından yapılmayan ürünüm hasar gördü/arızalandı, ne yapmalıyım?
Yetkili Servis tarafından kurulum/montaj yapılması gereken ürünlerde kurulum tarafınızdan yapıldıysa ve “Garanti Belgesi” onaylanmadıysa, bu ürünlerdeki hasardan/arızalardan Banyomoda.com.tr sorumlu değildir.
Kurulum gerektiren ürünlerin orjinal ambalajının açılmadan ve kullanılmadan önce kesinlikle Yetkili Servis tarafından adresinizde kurulumunun/montajının yapılması gerekmektedir. -
Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?
Satın aldığınız ve “Garanti Belgesi”ne sahip ürünler, teslim aldığınız tarihten itibaren ürünün Garanti Belgesi’nde belirtilen “garanti süresi” kapsamında, üretici ya da ithalatçı firma garantisindedir. Bu süre dahilinde Yetkili Servis’inizde ürünün faturası ve garanti belgesi ile tamir ettirebilirsiniz. Ayrıca, ürünlerinizi direkt olarak Yetkili Servis’e ulaştırmanız, size kargoda geçen süreden zaman kazandıracaktır.
Kullanıcı hatasıdan kaynaklanan arıza/kusurlarda ve kurulumu Yetkili Servis tarafından yapılmayan ürünlerde, garanti süresi kapsamında ücretsiz onarım hizmeti verilmez.
Kategoriler
- Anasayfa
-
Batarya Musluk
- Kampanyalı Batarya Seti
- Lavabo Bataryası
- Banyo Bataryası
- Eviye / Mutfak Bataryası
- Duş Bataryası
- Küvet Bataryası
- Musluklar ve Sifonlar
- Bedensel Engelli/Doktor Bataryası
- Tümünü Gör »
-
Lavabo ve Klozet
- Lavabo
- Klozetler
- Pisuvar
- Helataşı
- Doğal Taş Lavabo
- Doğal Taş Kurna
- Seramik Duş Teknesi
- Tümünü Gör »
-
Outlet Banyo Ürünleri
- Outlet Batarya Musluk
- Outlet Lavabo ve Klozet
- Outlet Banyo Dolabı
- Outlet Duş Sistemi
-
Outlet Banyo Aksesuarı
- Outlet Tuvalet Kağıtlığı
- Outlet Diş Fırçalığı
- Outlet Sabunluk
- Outlet Havluluk
- Outlet Sıvı Sabunluk
- Outlet Tuvalet Fırçalığı
- Outlet Askı
- Outlet Etajer
- Outlet Ayna
- Outlet Havlu Rafı
- Outlet Kağıt Havluluk
- Outlet Makyaj ve Tıraş Aynası
- Outlet Küvet Tutamağı
- Outlet Çöp Kovası
- Outlet Genel Kullanım Alanı Ürünleri
- Outlet Aksesuar Seti
- Tümünü Gör
- Outlet Gömme Rezervuar
- Outlet İç Takım ve Kapaklar
- Tümünü Gör »
- Banyo Dolabı
- Duş Sistemi
- Banyo Aksesuarı
-
Küvet ve Duş Teknesi
- Duş Kanalları ve Yer Süzgeçleri
- Duş Teknesi
- Düz Küvet
- Hidromasajlı Küvet / Jakuzi
- Panel
- Aksesuar ve Tamamlayıcı Parçalar
- Kompakt Sistem
- Tümünü Gör »
-
Gömme Rezervuar
- Asma Klozet İçin Gömme Rezervuar
- Duvara Tam Dayalı Klozet İçin Gömme Rezervuar
- Tek ve Çocuk Klozeti İçin Gömme Rezervuar
- Kumanda Paneli
- Helataşı İçin Gömme Rezervuar
- Tümünü Gör »
- Seramik / Fayans
- Ankastre Ürünler
-
İndirimli Banyo Ürünleri
- İndirimli Batarya Musluk
- İndirimli Lavabo ve Klozet
- İndirimli Banyo Dolabı
- İndirimli Duş Sistemi
- İndirimli Banyo Aksesuarı
- İndirimli Gömme Rezervuar
- İndirimli Seramik / Fayans
- İndirimli İç Takım ve Kapaklar
- Tümünü Gör »
- İletişim
İstanbul İçi Tüm Sevkiyatlar Ertesi Gün Teslim. Kargo Sadece 150 TL!
Yetkili Servis ve Hizmet Süreçleri